wtorek, 26 lutego 2013

A więc zaczynam od początku blogowanie :)
Lepię od ponad roku, decoupage od jakieś 6 lat, chcę zacząć scrapować. Czasem odpoczywając od fimo skręcam półfabrykaty, tak dla odmóżdżenia.
Kilka razy brałam udział w kiermaszach charytatywnych, moje prace można oglądać w jedej z podwarszawskich kawiarni.
I nie umiem pisać, więc za wszelkie błędy językowo-
-ortograficzno-stylistyczne przepraszam i za jakość zdjęć, dopiero się uczę.
Trochę sarszych i nowszych prac. Niestety dużo modelinowych poszło bez zdjęć.
I jeszcze za piękny banerek (niedługo mam nadzieję się pojawi) i cierpliwość w nauce fotografii dziękuję Aishwayrze.

7 komentarzy:

  1. Śliczne prace! Tylko szkoda, że tą 1 babeczkę tak średnio widać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, zdjęcia robiłam jak pogoda była.. No raczej średnia :P
    A teraz go gdzieś zgubiłam, jak znajdę to postaram się lepsze zrobić.W ogóle większość prac modelinowych się gdzieś przede mną schowała, małpy jedne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aishwarya dziękuje :*
    Śliczne pracki, ale znasz już moją opinię!
    Cieszę się, że prowadzisz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rzeczy robisz :)
    czekam na rozwój bloga i chętnie zaobserwuję ;)
    Ten pomysł z wykorzystaniem skóry jest świetny! sama posiadam taką i czekam na wenę ^^ Muffinka też cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! Masz talent. Czekam na rozwój bloga! Chyba będę często tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim :)
    Niestety coś mi się z kartą stało, na aparacie zdjęcia są, a na komputerze nie ma :( Może jest ktoś inteligentnego jeśli chodzi o komputery? Jeszcze pokombinuję..

    OdpowiedzUsuń